Skip to content
+31(0)592 58 08 08Info@pliegertraining.nl

Plieger Training

25 jaar ongekend rendement!

  • Contact
  • Taal op de werkvloer
    • NT1 Nederlands: De Complete Training
      • Training Foutloos Nederlands
      • Training Zakelijke brieven en e-mails schrijven
      • Training Notuleren
      • Training Formuleren
      • Training Rapportages schrijven
      • Training Beleidstukken schrijven
      • Training Offertes schrijven
    • NT2 Nederlands: van Basis naar Beheersing
    • Taalvaardigheid in Duits, Engels en Frans
  • Persoonlijke effectiviteit
    • Effectieve Communicatie: Vaardigheden en Technieken
    • Leiderschap Ontwikkelen: De Complete Training
    • Efficiënt Timemanagement: Optimaliseer je tijd
    • Masterclass Professionele uitstraling en presentatie
  • Digitale vaardigheden
    • Word een Microsoft 365 Expert met Plieger Training
    • De Complete Cursus voor Microsoft Word
    • Excel Training: van Basis tot Gevorderd
    • Efficiënt databeheer met Microsoft Access
    • Ontwerp en Presenteer als een Pro met PowerPoint
    • Maximaliseer je productiviteit met Microsoft Outlook
  • Advies en coaching
    • Taal- en Communicatieadvies van Plieger Training
    • Wandelcoaching met Plieger: een stap vooruit

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over de dienstverlening van Plieger Training dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wil je een formele klacht indienen, dan dient de klacht binnen tien werkdagen na afloop van de training of levering van het product te zijn verzonden. Uiteraard zullen wij jouw klacht vertrouwelijk behandelen.

Stuur jouw klacht per e-mail, info@pliegertraining.nl, of brief, Postbus 231, 9400 AE, Assen, naar Plieger Training en richt deze aan de directeur, mevr. M.H. Plieger.

Vermeld duidelijk wat het onderwerp van jouw klacht is en op welke medewerker(s) jouw klacht betrekking heeft. Als de klacht betrekking heeft op een incident, gelieve het incident te beschrijven en de datum waarop het incident zich voordeed. Binnen vijf werkdagen ontvang je schriftelijke bevestiging met daarin vermeld de termijn waarop een inhoudelijk antwoord op jouw klacht volgt. Deze termijn bedraagt maximaal 28 dagen na ontvangst van de klacht.

De directie van Plieger Training legt schriftelijk per brief of e-mail een oplossing aan je voor. Eventueel is hierover een gesprek mogelijk met de directie. Indien je niet akkoord kunt gaan met de voorgestelde oplossing is er een mogelijkheid tot beroep bij een onafhankelijke derde.

Nieuws

  • 25 jaar Plieger Training!
  • De Plieger Wandelcoach

Informatie

Privacyregister

Algemene Voorwaarden

Klachtenprocedure

Disclaimer

 

© All right reserved 2025

Education Base by Acme Themes
Wij willen uw bezoek aan onze website vergemakkelijken. Daarvoor gebruiken wij cookies. Cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert en verschaffen ons de informatie waarmee wij de website kunnen optimaliseren voor onze bezoekers. Wij vragen uw toestemming voor het plaatsen van cookies. Cookie-instellingenAccepteer
Cookie beleid

Privacy overzicht

Over dit cookiebeleid Dit Cookiebeleid legt uit wat cookies zijn en hoe we ze gebruiken. U dient dit beleid te lezen om te begrijpen wat cookies zijn, hoe we ze gebruiken, de soorten cookies die we gebruiken, d.w.z. de informatie die we verzamelen me...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die de basisfunctionaliteit en beveiligingsfuncties van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
OPSLAAN & ACCEPTEREN