Training Effectief Communiceren voor ICT’ers

Inhoud van de training Effectief Communiceren voor ICT’ers

Een klantgerichte, heldere communicatie is de basis voor een prettige samenwerking binnen een organisatie. De training interne klantgerichte communicatie is toegespitst op de werkomgeving van de ICT’er. U leert als ICT’er om als adviseur/sparringpartner de vragen van uw (interne) klanten te analyseren, waardoor u beter aan verwachtingen kunt voldoen.

U verzandt niet meer in ad hoc situaties, maar kunt detailvragen in een breder kader inpassen en duidelijk prioriteiten stellen. U leert feedback te geven en te ontvangen. Met een aantal belangrijke handvatten, die u in deze cursus krijgt aangereikt, kunt u en uw directe collega’s als een winnend ICT-team uw organisatie in de toekomst positief en klantgericht ondersteunen.

Onderwerpen:

  • Klantgericht communiceren voor ICT-medewerkers
  • Vraagtechnieken voor ICT-medewerkers
  • Omgaan met klachten en weerstand voor ICT-medewerkers
  • Assertiviteit voor ICT-medewerkers
  • Doorvragen en adviseren voor IT Professionals
  • Presentatie vaardigheden voor ICT-medewerkers
  • (Interne) Communicatie voor ICT-medewerkers
  • Feedback geven en ontvangen
  • Omgaan met ad hoc situaties en prioriteiten stellen
  • Verantwoordelijkheid nemen
  • Een winnend team

Training Effectief Communiceren voor ICT’ers bij Plieger Training

De training (interne) klantgerichte communicatie voor ICT’ers van Plieger Training is een maatwerktraining, waarvan wij de inhoud in overleg samenstellen.

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden. Wij helpen u graag!